Pre agentúru CreativePro sme na základe identifikovanej výzvy organizovali projekt pre 12 vedúcich pracovníkov zo Slovenska, Českej republiky, Poľska, Maďarska a Slovinska, aby sa navzájom spoznali a identifikovali svoje silné stránky na individuálnej aj tímovej úrovni.
Účinným nástrojom na identifikáciu a rozvoj talentov bola diagnostika Gallup. Poskytuje hlboký vhľad do talentov a silných stránok tímu. Jej jedinečnosť spočíva v tom, že výsledky účastníkov nie sú ani dobré, ani zlé – sú odrazom aktuálneho stavu. To znamená, že namiesto hľadania ideálnych riešení musíme pracovať s tým, čo nám dáta odhalia. Či už sa tím ukáže byť veľmi homogénny s podobnými silnými stránkami, alebo naopak veľmi rôznorodý, je nevyhnutné identifikovať akčné kroky, ktoré z tohto stavu vyplývajú.
Zároveň sme proces vyskladali tak, že to bola kombinácia individuálnych interpretácií, tímového workshopu a tvorby profilu tímu ako celku. Práve pri pochopení jednotlivca v tíme a pre tímovú synergiu sme počas spoločného workshopu aplikovali certifikovanú projektívnu techniku Lego Serious Play.